2013. június 24., hétfő

1.rész



Rosewood - Hill ház, 12:36 perc

Rebecca Hill vagyok, a szüleimmel most költöztünk Rosewood-ba.
Kellemes kis hely, bár mégis más a megszokott otthoni környezettől. Az apám vállalkozása csődbe ment, így muszáj volt egy kisebb lakásba költöztünk.
Nem sok holmit hozhattam magammal, a legtöbbet el kellett adnunk. Még soha nem voltunk ilyen helyzetben. Az új szobám sokkal kisebb, csak egyetlen kis tetőablak ad fényt.
- Becky, lejönnél egy pillanatra?-szólt anya a földszintről.
Felpattantam az ágyról, majd lefelé menet mindent jobban szemügyre vettem. A padló kopott, a falakon a vakolat megrepedezett. Vajon ki élt itt előttünk?
- Légyszíves hozd be a többi dobozt is kintről! Nekem már nincs energiám semmire.
A válaszom csak egy vállvonás volt, majd elindultam az ajtó felé.
Mikor megfogtam két dobozt, és felemeltem, megláttam a járdán lépkedő barna hajú lányt. Odapillantva észrevettem, hogy felém közeledik, így mindent letettem a kezemből.
- Szia, Emily vagyok. Emily Fields. Ti vagyok az új szomszédok, igaz?-a válaszom egy gyors igen volt, majd bemutatkoztam.
- Én Rebecca vagyok, de hívj Beckynek.
- Rendben. Van kedved átjönni, vagy esetleg később egy kávé? Bemutatnálak a barátnőimnek-mosolygott. Egész aranyos lánynak tűnik.
Az ötlet remekül hangzott, így beleegyeztem.
- Hát persze, találkozzunk ötkor mondjuk itt a sarki kávézóban.
- Jól van, akkor majd ott találkozunk.- válaszolta, majd elköszöntünk.
Megfogtam a két dobozt,majd gyors léptekkel bevittem a házba.
Felmentem a szobámba és egyből elkezdtem a szekrényembe kutatni. Van még valami normális cuccom amit nem kellett eladnunk?

Rosewood - Sarki kávézó, 16:53 perc

Beléptem az ajtón, kellemes kis hely tárult a szemem elé.
A pultnál egy fiatal srác állt, aki éppen kiszolgált egy vendéget.
Az asztalokon bézs színű terítő, és egy-egy váza, amiben szárított margaréta csokor állt. Jó ötlet, legalább nem kell naponta cserélni a virágot.
Leültem egy szimpatikus asztalhoz, majd felemeltem a kezem, és ránéztem az órámra. Mindjárt öt, hamarosan itt kéne lenniük. A srác a pult mögül elindult felém, majd megkérdezte mit szeretnék rendelni. Egész félénken azt feleltem, hogy egyenlőre semmit, mivel társaságot várok.
Alig telt el egy-két perc, és megláttam a kávézó felé közeledő négy lányt. Emily volt elől, de a másik hármat még nem ismertem. Bejöttek, leültek az asztalhoz, majd mind bemutatkoztak.
Hanna, Aria és Spencer.
Hanna magabiztos lánynak tűnt, Aria félénknek, Spencer az irányítónak, és úgy jött le, Emily szemei takarják a legtöbb titkot.
Órák hosszat beszélgettünk, és szépen lassan egyre több mindent megtudtam róluk. Kiderült, hogy Emily rendkívül jó úszó, Spencer okos, és Hanna... nos ő leginkább Calebről beszélt. Már több hónapja járnak együtt, és nagyon szeretik egymás. Hmm.. de jó neki. Szép is a viszonzott szerelem.
Úgy tűnt, egészen megbarátkoztak velem a lányok, aminek rendkívül örültem. Mégis éreztem valamit... valamit, amit nem tudok megmagyarázni. Már nyolc felé járhatott az idő, amikor hirtelen megszólalt Emily telefonja. Meglepődtem, mert egyből megszólalt mind a három lány mobilja, és pár másodperc múlva az enyém is. Felnyitottam és láttam, hogy SMS jött.
"EGY ÚJ JÁTÉKOS. - A"
Meglepődve néztem rá a lányokra, akik csak bámultak maguk elé.
-Nem kéne velünk barátkoznod.-mondta Hanna, majd felkapta a táskáját és kiviharzott az ajtón.
-Mégis miért mondta ezt? És mi ez az üzenet?-néztem kérdően a lányokra. A szívem hevesen kezdett el verni.
-Nem is fogsz. Egyszerűen nem keveredhetsz bele ebbe a dologba, értsd meg. Hannanak igaza van, neked nem szabad velünk barátkoznod.-mondta Spencer, és megfogta a kezem.
-Nem tudom mi ez, de érzem, hogy már nincs választásom. Már nyakig benne vagyok.

Rosewood - Marin ház, 20:48 perc

- És mit mondott?
- Csak annyit, hogy úgy érzi, bármiről is van szó, ő már nyakig benne van.
- De ennek nem szabad így lennie Spenc. Érted? Nem keverhetjük bele őt is.
- Na ide figyelj Hanna. Nem keverhetjük, de igaza van. Már ő is benne van. Neki is küldött "A" SMS-t. Nem tehetünk semmit, csak annyit, hogy beavatjuk a dolgokba,hogy megértsen mindent. Így talán megóvhatjuk. Jól tudod, hogy "A" soha nem játszik.


Rosewood - Hill ház, 20:57 perc

Éppen a hajamat szárítottam,amikor megcsörrent a telefonom. Felvettem és egy ismerős hang csendült fel.
- Szia Rebecca, Hanna vagyok.-egészen meglepődtem, hisz délután a kávézóban még egészen mást mondott, hogy nem akar velem barátkozni.
Letettem a hajszárítót a kezemből és leültem a kád szélére. Meglepődött hangon köszöntem neki, majd megkérdeztem mit akar.
- Szeretnék elnézést kérni a viselkedésem miatt. Tudnánk most találkozni? Nagyon fontos lenne. Meg kell beszélnünk valamit, aminek már Te is a részese vagy.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik siess a kövi részel (én vok az cs.nóra)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, nekem nagyon tetszik!:) Siessetek a kövivel!<3

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik,siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett *-* Siess a következővel :))

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszik, várom a folytatást! :) *-*

    VálaszTörlés
  6. Imadom. Folyatast *-*

    VálaszTörlés
  7. nagyon nagyon jó!!

    VálaszTörlés