2013. június 26., szerda

4.rész

Sziasztok!
Mielőtt elkezdenék írni,először is köszönöm nektek a sok látogatót,a kedves hozzászólásokat és a bíztatást.
Felhívom mindenki figyelmét,hogy az oldalra FEL LEHET IRATKOZNI,ÉS AKI TEHETI,AZ TEGYE IS MEG! (Persze akit érdekel a blog.)
Az oldal kapott negatív értékelést is,és nem értem,hogy miért. Szóval aki negatív értékelést ad,az legyen szíves,írja le,hogy azt miért tette. Véleményem szerint,az nem túl fer viselkedés,hogy felmegyek egy blogra,és csak úgy viccből adok értékelést. Engem nem zavar,nem mindenkinek tetszhet,de akkor legalább írjátok le,hogy miért. Aki pozitívan szavazott,annak pedig NAGYON KÖSZÖNÖM!
Elöljáróban ennyit szerettem volna,és itt az új rész. Jó olvasást! : )


Rosewood - Valahol az egyik kihalt utcán ; 22:47 perc

A fejem zúg,a lábam fáj. Azt sem tudom,hogy hol vagyok. Képtelenség ez a helyzet.
Miután kirohantam a házból Mike utánam futott,megpróbált bocsánatot kérni. Én nem hagytam magam. Aki ilyet tesz egy nővel,az jó férfi nem lehet. Teljesen félre ismertem. De hisz' olyan aranyosnak tűnt. Talán el se kellett volna mennem vele abba a házba.
Ha belegondolok egyszerűen képtelenség. Egyáltalán kié volt az a ház? Az egyik haverjáé,vagy csak úgy rábökött egy üres házra és azt mondta,hogy "Most betörök ide egy éjszakáért?" Na jó,ez elég abszurd gondolat.
Ismerős környékre léptem. Megláttam a szembe szomszédunk sötétben neonzölden világító függönnyét,és rögtön tudtam,hogy jó helyen vagyok.
Mikor beléptem a házba,az első feladatom az volt,hogy levegyem a magassarkú cipőimet. Remek. Az egyik feltörte a lábam. Bementem a konyhába sebtapaszt keresni. Már mindenki alszik.
Ekkor kopogtatást hallottam,csodálkoztam is,hogy ki lehet az,ilyen későn,de hát nem tehettem mást,ajtót nyitottam. Két magas férfi. Járőr ruhában.
Udvariasan bemutakoztak,én is így tettem.
- Miben segíthetek? - kérdeztem.
A szívem a torkomban dobogott.
- Bejelentést kaptunk,hogy egy bizonyos Rebecca Hill,kábítószerrel él. Mondja kisasszony,beljebb mehetnénk?
Az ijedtségtől majd' össszestem. Mivel gyanusítanak? Hogy én drogokat használok? Miféle hülyeség ez?
A zajra, a szüleim is felkeltek.
Mindenki értetlenül állt a helyzet előtt.
A bilincs csattant,s én egy pillanat alatt a rendőrségen találtam magam.

Rosewood - Rendőr főkapitányság , 21.cella ; 00:50 perc

A cellában semmi nem adott világost,csak a falon lógó egyetlen energia takarékos égő.
Ez a nap nem is lehetne jobb. Már otthon feküdhetnék a pihe-puha ágyikóban,ehelyett itt fekszem egy faágyon.
Az álom már majdnem elnyomott,de ekkor SMS-t kaptam.
"HÉ,KISLÁNY! MÉGIS BALHÉ LETT AZ ESTÉBŐL. HA OTT MARADSZ,TALÁN NEM ÍGY VÉGZŐDIK. A-"
Nem értem, egyszerűen nem értem ezzel mire utal. Azt láttam,hogy Hannanak azt írta,hogy balhéba fog fordulni az este,de nem sejtettem,hogy a balhé az az én lelkemen szárad. Lehet ,hogy Mike A-?
Nem,az lehetetlen.
Ekkor jött az,amire nem számítottam. A helység biztonsági embere jött,és kinyitotta a cellámat.
Átkísért egy másik szobába,ahol az a két rendőr tiszt volt aki behozott, szüleim,Mike,és az ő szülei.
Megszólalni nem tudtam a rémülettől.
-Üljön le! _ szólt rám a felügyelő.
Valahogyan hozzájuk került a táskám,felmutatták,és megkérdezték,hogy az enyém-e. Helyeseltem.
- És ez is az Öné?

Rosewood - Hill ház; 03;12 perc

Már az ágyamban fekszek.
Kiderült,hogy ismeretlen személy tette  a feljelentést.
Szerencsére semmin nem találták az ujjlenyomataimat,és Mike tanúskodott mellettem,hogy az este folyamán sem vettem magamhoz semmmilyen kábító hatású szert.
Te jó ég,ilyet gondolnak rólam...
A kihallgatás után Mike odajött hozzám. Nem sokat beszélgettünk,de a szavai meghatottak.

Pár órával ezelőtt :
- Én... nagyon sajnálom amit tettem veled. Hidd el,nem arra hajtottam hogy...
- Ne folytasd kérlek- szakítottam félbe a szavait - Nekem az este történtek után megszűntek az érzéseim irántad. Bár azt sem tudom,hogy voltak-e.
Szemeit a földre szegezte.
Megkérdeztem tőle,hogy hogy került ide, és hogy miért tanúskodott mellettem.
- Miután kirohantál a házból,utánad mentem. Te azt hitted,hogy egy darabon megálltam,de nem. Egészen hazáig követtelek,és megláttam a rendőr autót. A kapitányságra a szüleimnek is jönniük kellett,ha tanúskodni akartam. Mivel kiskorú vagyok,csak szülői felügyelet mellett hallgathattak ki.
Egyszerre mindent megértettem. Abban is biztos voltam,hogy Mike milyen jószívű srác,de eldöntöttem,hogy már nem akarok tőle semmit. Ezt vele is tudattam.
- Sajnálom,Becky. Pedig én igazán megkedveltelek. Sőt mi több.
- Ne folytasd kérlek! - utasítottam hallgatásra. - Eleget hallottam.
Majd a szemébe néztem,és elmentem mellette. Azt hittem,megszakad a szívem. A srác,aki igazán tetszik,olyat tett velem,amit még soha senki,de mégis olyat éreztem iránta,mint még egy ember iránt sem.
Fogalmam sem volt,hogy mit fogok kezdeni. Tudom,hogy butaság, de akármi történt, tudtam,hogy nem akarom őt elfelejteni.

Rosewood - Hill ház ; 09:12 perc

Szombati nap van. Arra ébredek,hogy valaki kopogtat az ajtón. A szüleim nincsenek itthon,valamilyen konferenciára mentek.
Ajtót nyitottam. Aria állt ott.
- Bejöhetek? - kérdezte.
- Persze,gyere. - majd odébb álltam,utat engedve neki.
- A tegnap estéről szeretnék veled beszélni. Mi történ Mikeal? Vele randiztál,ugye? De nekem miért nem mondtad el? Nem haraptam volna le a fejed.


Néma csend lett.
- Nem tudom mit mondhatnék. Az éjszaka nagy részét a rendőrségen töltöttem. azt mondták,illegális szereket használok. átkutatták a házat, az összes holmim,és megtalálták amit kerestek. A táskámban. De Aria,én megesküszöm,hogy én nem tudom,hogy került oda. Fogalmam sincs.
- Hiszek neked. Velem is történtek furcsa dolgok mostanában. Mióta az életünkben van A-,azóta minden más. Minden furcsa,és sok minden ok nélkül történik.
Sokáig beszélgettünk,és kezdtem úgy érezni,hogy megkedvelt engem. Pedig azt hittem,miután kiderül,hogy a tőlem egy évvel fiatalabb öccsével randizok, neheztelni fog rám. Nem sokkal később azt mondta mennie kell.
Felálltunk a kanapéról. Az utolsó mondata hozzám ez volt ;
- Keress valami más srácot Becky. Mike nem hozzád való. Éretlen,és bolond. - mosolygott,és kilépett az ajtón.
Valamiért nagyon rosszul estek a szavai. Talán igaza van,és muszáj lesz elfelejtenem.

Rosewood - Montgomery ház ; 10:43 perc

- Igen,megtettem. - válaszolt Mike az ismeretlen hívónak. - Úgy ahogy mondtad. Beletettem a táskájába,és megpróbáltam elcsábítani. De az nem ment,mindegy is,a lényeg,hogy megnyertem a fogadást. Hozhatod a pénzt, öregem.
Kár,hogy nem vette észre,hogy amit mond,azt valaki szóról szóra figyeli. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése